Įspūdingas „Engler Automotive“ kūrinys: keturratis su dvylikos cilindrų varikliu ir 1200 arklių

Didžiojoje Britanijoje įsikūrusi, slovako Victoro Englerio įkurta kompanija „Engler Automotive“ sukūrė galingą superautomobilį, kurio galia siekia net 1200 arklio galių, pranešama „Žinių radijo“ laidoje „Piko minutės“.

„Engler F.F“ yra unikalus, nes nėra tikras automobilis.<br>Gamintojo nuotr.
„Engler F.F“ yra unikalus, nes nėra tikras automobilis.<br>Gamintojo nuotr.
„Engler F.F“ yra unikalus, nes nėra tikras automobilis.<br>Gamintojo nuotr.
„Engler F.F“ yra unikalus, nes nėra tikras automobilis.<br>Gamintojo nuotr.
„Engler F.F“ yra unikalus, nes nėra tikras automobilis.<br>Gamintojo nuotr.
„Engler F.F“ yra unikalus, nes nėra tikras automobilis.<br>Gamintojo nuotr.
„Engler F.F“ yra unikalus, nes nėra tikras automobilis.<br>Gamintojo nuotr.
„Engler F.F“ yra unikalus, nes nėra tikras automobilis.<br>Gamintojo nuotr.
Daugiau nuotraukų (4)

Lrytas.lt

Apr 25, 2024, 9:00 AM

Kas čia unikalaus, jeigu visame pasaulyje yra parduodamos bent kelios dešimtys tokių automobilių? „Engler F.F“ yra unikalus, nes nėra tikras automobilis.

Iš esmės tai yra itin galingas keturratis, taip vadinamas kvadraciklas, mat šis automobilis valdomas ne apvaliu vairu kaip automobiliuose, o tiesia vairalazde kaip motocikluose. Šiame super kvadracikle sumontuotas dvylikos cilindrų variklis. Jo gamybą britai žada paleisti jau kitais metais.

„Engler“ jau gamina panašaus pajėgumo kvadraciklus. Šiuo metu į „Engler Desat“ montuojamas „Lamborghini“ variklis, kurio galia padidinta iki kiek daugiau nei 1000 arklio galių, o naujasis modelis bus apčiuopiamai galingesnis.

Senajame naudojamas tik aštuonių cilindrų variklis, o kompanijos savininkas, anot žiniasklaidos, visada svajojo turėti keturratį su dvylikos cilindrų varikliu ir dabar tai tapo įmanoma – inžinieriai sugebėjo įkomponuoti tokį didelį variklį į keturratį.

Netrukus „Engler Automotive“ pradės naują prototipo bandymus ir planuoja, kad metų pabaigoje sertifikuos šį naują modelį, o nuo kitų metų jau pradės jo gamybą. Tikimasi per metus pagaminti iki dešimties šių supermonstrų.

Šio keturračio pagrindas yra anglies pluošto monokokas, visai kaip ir įprastų superautomobilių. Kadangi tai yra keturratis, jis neturi stogo, todėl kėbulas dar sutvirtintas titanu. Pakabos detalės pagamintos iš titano, chromo ir molibdeno bei jų lydinių.

Jame numatyti aktyvūs aerodinaminiai elementai, kurie, priklausomai nuo to, kaip vaizduojama, gali keisti savo atakos kampus, tiek greitėjant, tiek stabdant, tiek ir važiuojant posūkiuose. Kol kas gamintojas neskelbia tikslių techninių charakteristikų, tačiau pabrėžia, kad jos bus beprotiškos.

Preliminariai šis keturratis sveria apie 1200 kg. Jis yra dvivietis, o sėdima kaip įprastuose keturračiuose – vienas už kito. Beje, sėdynės pasiūtos iš tos pačios odos, kurią savo gamyboje naudoja „Hermes“, siuvanti itin prabangias rankines.

Įdomu, kad šis keturratis neturi ir pedalų, o visas valdymas perkeltas tik į vairo rankenėles. Teoriškai juo gali važiuoti ir neįgalieji, tai yra, kojų nevaldantys žmonės. Kol kas apie šios itin neįprastos transporto priemonės kainą nieko nepranešama.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.